Codenton arvot

 

 

ASIAKAS ENSIN

 

Asiakkaan etu tarkoittaa meille liiketoimintalähtöisyyttä, asiakkaan tilanteeseen sopivan lähestymistavan valintaa, teknologianeutraliteettia, toimittajalukon välttämistä, korkeaa asiakastyytyväisyyttä ja myös tarvittaessa toisen sopivimman toimittajan suosittelemista.

 

VASTUU YHDESSÄ

 

Kannamme yhdessä vastuun asiakkaan edun huomioimisesta ja kollegojen auttamisessa tavoitteisiin pääsemisessä. Olemme innoissamme oman osaamisen ja palvelukykymme kehittämisestä.  Vastuu yhdessä tarkoittaa, ettei meillä ole jäykkää organisaatiorakennetta tai johtoryhmää vaan olemme ylpeitä ylittäessämme liiketoimintavoitteemme hyödyntäessämme yhteisohjautuvuuden menetelmiä.

 

OMANA ITSENÄ

 

Meillä saa olla oma itsensä huomioida muut omine vahvuuksineen ja erityispiirteineen. Pyrimme olemaan joustavia haastavien eri elämäntilanteiden tukemisessa, kun siihen on itsellä tai työkavereilla tarve. Meillä on hyvä ja turvallinen olo olla töissä. Meille tärkeää on empaattisuus ja matalan profiilin pitäminen ammattitaidoistamme. Uskallamme myös tuoda asiakasyhteistyössä vahvasti arvojamme esille, kun se on asiakkaan edun mukaista.

Tutki Codenton arvoja arvokukkasesta. Klikkaa kukkasen terälehtiä, ja lue alta, miten kukin teema toteutuu Codenton arjessa.